Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2012 12:55 - Седят си три мишока в бара
Автор: topvicove Категория: Забавление   
Прочетен: 1664 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Трима селяни се надлъгвали кой е отгледал най-големи ябълки:
- Аз като сложих една ябълка на кантара и тя го счупи!
- А аз като сложих една на кантара, и тя го счупи заедно с масата!
- А аз като я сложих на каруцата...
- И ти счупи каруцата ли? - попитали първите двама.
- Не бе, излезе един червей от ябълката и ми изяде коня!

Седят си три мишока в бара и се препират кой е по-яко копеле
Първият разправя:
- Аз тва капаните изобщо не ги ебавам, влизам в тях за кеф, като щракнат правя вътре няколко упражнения за мускули на пружините и излизам.
Вторият вика:
- Това е нищо. Аз като свърша дрогата минавам на отрова за мишки... eй така за кеф.
В това време третия мишок става и се отдалечава. Другите два мишока се споглеждат и го питат:
- Къде по дяволите тръгна?
Третия мишок се спира и отвръща:
- Отивам си в къщи да еба котарака...

Един борец влиза във фризъорския салон със слушалки на главата.

- Искам да ме подстрижете! - казва на фризьорката.
- Добре, ама трябва да си махнеш слушалките.
- Не! В никакъв случай! - отговаря той.
След дълга препирня фризьорката успява да му махне слушалките. Борецът мълчи няколко секунди и умира. Фризьорката, много учудена си слага слушалките и чува:
- Дишай, издишай! Дишай, издишай! Дишай.....

Питат радио Ереван:
- Вярно ли е, че около атомния реактор в ЖК "Младост" има много четирилистни детелини?
- Вярно е!
- А защо никой не е успял да си вземе поне една?
- Много бързо бягат!


Чапаев се явява на изпит в академията. Навън го чака Петка.
- Какво стана, Чапаев, взе ли изпита?
- А бе, остави. Питаха ме колко прави 0,5 + 0,5. С цялата си душа чувствам, че е равно на литър, но не знам как да го изразя математически.


image

image

image
image

image



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: topvicove
Категория: Забавление
Прочетен: 48602
Постинги: 13
Коментари: 2
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930